Pogoji poslovanja & Varstvo osebnih podatkov
Podatki o podjetju
Sivko-Cestnik d.o.o.
Ulica 1.junija 25
1420 Trbovlje
Slovenija
ID za DDV: SI61803090
Matična številka: 3278972000
Telefon: 040-529-434
Email: zivjo@vsenajlepsedraga.si
Spletna stran www.vsenajlepsedraga.si posluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskem poslovanju.
Pogoji poslovanja določajo delovanje spletne strani in urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.
V pogojih poslovanja so opredeljeni postopek naročanja, nakupa/plačevanja, dostave in možnosti vračila.
Kupca zavezujejo pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje naročila.
Kupec se je dolžan ob oddaji naročila seznaniti s pogoji poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Za nakup izdelka se na www.vsenajlepsedraga.si ni potrebno registrirati.
KUPEC
Kupec je vsaka fizična ali pravna oseba, ki preko spletne strani www.vsenajlepsedraga.si izbere, naroči in plača vsaj en izdelek.
Na ta način se sklene Pogodba na daljavo.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- Podatke o statusu:
Sivko-Cestnik d.o.o.
Ulica 1.junija 25
1420 Trbovlje
Slovenija
ID za DDV: SI61803090
Matična številka: 3278972000 - kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon): zivjo@vsenajlepsedraga.si, 040-529-434,
- bistvene lastnosti izdelkov in nega
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi
BISTVENE LASTNOSTI IZDELKOV IN NEGA
Bistvene lastnosti izdelkov so zapisane pri vsakem izdelku, prav tako nega.
POSTOPEK NAKUPA, ČASOVNA VELJAVNOST PONUDBE, POGOJI ZA ODSTOP
POSTOPEK celotnega nakupa
>> Izbira izdelkov
– Kupec izbere želeni izdelek in klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden.
>> Košarica
– Ko kupec izbere vse želene izdelke, stisne na gumb »Košarica«, ki je v zgornjem desnem kotu spletne strani.
– Če kateri izbrani izdelek kupcu ne ustreza, ga iz košarice lahko odstrani s klikom na gumb »X«, ki je pred sliko izdelka/artikla.
– Če ima kupec kodo ugodnosti, ki jo je dobil po e-mailu, na Facebook-u ali za darilo, jo vnese v polje »Koda ugodnosti« in stisne na gumb »Uporabi kupon«. Da je bil kupon uporabljen, kupec vidi odštet znesek popusta pod naročenimi izdelki.
– Kupec se v tem koraku odloči za način dostave in klikne na gumb »Najprej na naročilo«
>> Zaključi nakup
– Kupec izpolni Podrobnosti o plačniku in dostavi, pregleda svoje naročilo, ter izbere način plačila. V tem koraku ima tudi še vedno možnost spreminjanja načina dostave.
– Pred zaključkom nakupa mora kupec prebrati, se strinjati in sprejeti Splošne pogoje sodelovanja.
– S klikom na »Zaključi nakup« se kupec strinja z vnesenimi podatki in izbranimi unikatnimi izdelki.
– Ko kupec potrdi naročilo (S klikom na gumb »Zaključi nakup«), sprememba naročila preko spletne strani www.vsenajlepsedraga.si ni več možna.
>> Po oddaji naročila
– Nekaj minut po oddaji naročila kupec prejme po e-mailu sporočilo, da je bilo njegovo naročilo uspešno oddano. V tem e-mailu so tudi vsi podatki o oddanem naročilu in podatki za plačilo. Če se to ne zgodi mora kupec preveriti ali je šel e-mail mogoče pod vsiljeno pošto, promocije ali pa se je kupec zatipkal pri osebnih podatkih. V tem primeru naj kupec pošlje prodajalcu sporočilo na e-mail zivjo@vsenajlepsedraga.si in mu bomo pomagali.
– Po oddaji naročila ima kupec možnost preklicati naročilo v roku ene ure. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo.
– Rok za plačilo naročenih izdelkov je pet (5) delovnih dni. Ko prodajalec prejme plačilo za naročene izdelke, jih pripravi za pošiljanje in pošlje h kupcu.
– Vsem kupljenim izdelkom prodajalec priloži tudi original račun. Če kupec želi račun na podjetje, je potrebno to izpolniti v naročilu in zapisati pod opombe.
– Ko je naročilo oddano na pošto ali osebno prevzeto, bo kupec na e-mail prejel sporočilo o zaključku naročila. Pri pošiljanju po pošti bo v e-mailu zapisana tudi povezava za sledenje paketa.
– Ob oddaji naročila je tako sklenjena pogodba med prodajalcem in kupcem, katera je trajno shranjena pri prodajalcu. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali mu pošlje e-mail na njegov elektronski naslov.
Časovna veljavnost ponudbe
Preklic naročila
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo uspešno oddano. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo brez posledic, tako da na prejet e-mail, v katerem so vsi podatki o naročilu, odgovori – Prosim za preklic naročila.
Pogoji za odstop od pogodbe
Reklamacija
Če so izdelki, ki jih je kupec prejel napačni ali poškodovani, je kupec dolžan v osmih (8) dneh od opravljenega nakupa (datum je zapisan na računu) to sporočiti na elektronski naslov zivjo@vsenajlepsedraga.si in jih vrniti prodajalcu. Prodajalec jih zamenja z drugimi izdelki na zalogi iz spletne trgovine v enaki vrednosti ali pa kupcu izda vrne denar.
Napačne ali poškodovane izdelke mora kupec poslati roku v štirinajstih (14) dneh od opravljenega nakupa (datum je zapisan na računu) v originalni embalaži (obvezno v škatlici, v kateri je izdelek prejel) s priporočeno pošiljko na naslov: SIVKO-CESTNIK d.o.o., Ulica 1.junija 25, 1420 Trbovlje.
Priporočeni pošiljki mora kupec obvezno priložiti kopijo računa, ter natančen opis poškodbe oz. napake na artiklu. Če prodajalec ugotovi, da je neuporabnost artikla oz. poškodba posledica kupčevega nepravilnega ravnanja, mu prodajalec reklamacije ne bo upošteval. Reklamirano blago kupec pošlje priporočeno v originalni embalaži, na lastne stroške. Pošiljk z odkupnino prodajalec ne sprejema.
V primeru, da je do kupca prispel paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.
Kupec mora navesti tudi podatke za dostavo. Naročilo je zavrnjeno v primeru, da kupec ne navede vseh podatkov o izdelku, ki ga naroča, ne navede podatkov za dostavo ali pa če izdelek ni na zalogi. Naročilo je sprejeto, ko kupec prejme povratno informacijo/potrdilo o prejetem naročilu.
CENE
Vse cene so navedene v evrih, in vključujejo DDV. Veljavna cena je tista cena, ki je navedena v času oddaje naročila. Cene, kot tudi pogoji poslovanja, se lahko kadarkoli spremenijo, brez predhodne najave, vendar spremembe ne veljajo za nazaj.
NAČIN PLAČILA
Bančno nakazilo :
Po izpolnjenem in poslanem obrazcu naročila po predračunu, prejmete na vaš elektronski naslov vse potrebne podatke za plačilo. Pošiljka bo poslana na naveden naslov za območje Republike Slovenije, v roku treh delovnih dni po prejetem plačilu.
Poštnina za naročila do 60 eur je 3,9 eur
Poštnina za EU je 15 eur. Pri naročilu nad 150eur je poštnina brezplačna.
Poštnina za tretje države je 25 eur.
STRIPE
Naročila bodo odposlana v roku 2-5 delovnih dni na vaš naslov.
Poštnina za naročila do 60 eur je 3,9 eur
Poštnina za EU je 15eur, pri naročilu nad 150 eur je poštnina brezplačna.
Poštnina za tretje države je 25 eur.
IZDAJA RAČUNA
Prodajalec izda račun takoj, ko je naročilo potrjeno in ga skupaj z izdelkom pošlje na kupčev naslov. V primeru plačila po predračunu se predračun pošilje preko e-pošte, na podlagi katerega kupec poravna obveznosti, račun pa prejme skupaj s izdelkom.
DOSTAVA
Izdelke pošiljamo preko Pošte Slovenije. Izdelek, ki je na voljo, pošljemo v roku 2-5 delovnih dni od potrditve naročila na naslov kupca. Pričakovan rok dostave v države EU je 14 dni, v USA in ostale države do 4 tedne. V kolikor kupec naroči večjo količino izdelkov, se lahko rok dostave podaljša.
Kupec je dolžan pošiljko pregledati. V primeru mehanske poškodbe pošiljke je dolžan škodo prijaviti dostavljavcu oz. Pošti Slovenije in je dolžan pošiljko zavrniti, hkrati pa mora svojo zavrnitev nemudoma sporočiti na e-naslov: zivjo@vsenajlepsedraga.si. Od trenutka prevzema dalje se smatra, da je pošiljka v brezhibnem stanju oz. brez vidnih poškodb.
V primeru, da kupec ne prevzame pravočasno pošiljke in je le-ta vrnjena nazaj na naslov pošiljatelja, kupec nosi stroške ponovnega pošiljanja pošiljatelju.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA
Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelka prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok teči z dnem, ko:
- pridobite dejansko posest nad blagom,
- pridobite dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki ste jih naročili v enem naročilu,
- pridobite dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
- pridobite dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.
Obvestilo o odstopu lahko predložite prodajalcu z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Obvestilo o odstopu nam lahko pošljete:
- pisno na naslov prodajalca – Odstop od pogodbe Vsenajlepsedraga.si
- v elektronski obliki na zivjo@vsenajlepsedraga.si
- zivjo@vsenajlepsedraga.si , v tem primeru vam bomo nemudoma potrdili prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov. Označite na zadnji strani računa, da vračate izdelek in račun skupaj z izdelkom vrnete na naš naslov.
Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe.
Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi kupec.
V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti izdelek po pošti na naslov pošiljatelja; Sivko-Cestnik d.o.o., Vrnitev prejetih izdelkov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik/kupec mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Potrošnik/kupec izdelkov ne sme uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik/kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik/kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika/kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov. Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik/kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca,in ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ter zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.
VRAČILO PREJETIH PLAČIL
Kupcu bomo za izdelek vrnili že plačano kupnino v roku 14 dni od prejema obrazca odstopa od pogodbe. V primeru, da blago še ni vrnjeno na naslov prodajalca, lahko prodajalec zadrži vračilo kupnine, dokler blaga ne prejme, oziroma dokler mu kupec ne predloži dokaza o odposlani pošiljki.
Kupcu se vrnejo prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil ob nakupu, razen, če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če prodajalec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Najhitrejši in najpreprostejši način vračila je na vaš TRR (osebni račun). V primeru, da se odločite za takšen način vračila, prosimo da nam sporočite številko osebnega računa ali ga zapišete v obrazec za vračilo blaga na zadnji strani računa.
ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE .
Stvarna napaka:
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarna napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 2 mesecev od dneva nakupa, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti ogled artikla. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na artiklu, ki se pokažejo po 2 letih odkar je bil artikel izročen. Šteje se, da je napaka na artiklu obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 mesecev od izročitve.
Kupec, ki je prodajalca pravilno obvestil o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da
- odpravi napako na artiklu
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako
- artikel z napako zamenja z novim brezhibnim
- ali vrne plačan znesek.
Kdaj je napaka stvarna?:
- kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oz. navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
REŠEVANJE PRITOŽB IN SPOROV
V primeru težav kupec kontaktira prodajalca po elektronski pošti na zivjo@vsenajlepsedraga.si kamor odda pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prizadevamo si, da morebitne spore rešujemo mirno in sporazumno.
Izvensodno reševanje sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Kot ponudnik izdelkov in storitev omogočamo objavo elektronske povezave na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
AVTORSKE PRAVICE
Celotna vsebina na spletni strani www.vsenajlepsedraga.si je v lasti Sivko-Cestnik d.o.o. Celotna vsebina, ki se nahaja na naših spletnih straneh, se ne sme koristiti oz. kakorkoli posredovati tretjim osebam. Vse avtorske pravice so pridržane. Brez naše vednosti ni dovoljeno naših proizvodov kakorkoli ponujati, prodajati in si jih lastniniti z namenom nadaljnje prodaje.
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Vsi osebni podatki so varovani v skladu z ZVOP-1 in se bodo uporabljali izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje računov, ponudb, informativnega gradiva, e-novic) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom. Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino na odgovarjam.
Prodajalec bo za nedoločen čas hranil naslednje podatke registriranih članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije. Za potrebe varnosti se izbirajo tudi IP naslovi uporabnikov, ki dostopajo in uporabljajo spletno trgovino. Vsi osebni podatki ne bodo predani ali posredovani tretji osebi.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Več o varovanju osebnih podatkov najdete TUKAJ.
Mnenja in priporočila izražena preko; FB strani Vse najlepše, draga in Instagrama je možno uporabiti tudi na spletni strani www.vsenajlepsedraga.si, z namenom pridobivanja novih uporabnikov na podlagi izkušenj tistih, ki ste se z nami že srečali. V upanju in želji, da bi vas bilo čim več, je na FB strani omogočamo komentiranje prav vsem uporabnikom. V želji po zadovoljnem in spoštljivem odnosu, prodajalec vsak komentar skrbno pregleda in žaljive, neprimerne in nekoristne izjave lahko tudi odstrani. Z oddajo komentarja se uporabnik strinja, da ga lahko Sivko-Cestnik d.o.o. v celoti ali delno uporabi v spletnih in drugih medijih, v neomejenem časovnem okviru, za namen objave v oglasih ali drugih marketinških promocijah, ki so v poslovnem interesu podjetja.
HRAMBA IN DOSTOP DO SKLENJENIH POGODB
Vse sklenjene pogodbe so shranjene na sedežu podjetja. Dostop do pogodbe je omogočen s preložitvijo številke naročila, na katero se pogodba nanaša.